Algemene voorwaarden
Betaal- en verzendingsvoorwaarden
Cookiebeleid

Betaal- en verzendingsvoorwaarden

1.1 Wat zijn de betalingsmethodes ?
Bij Modern Bags bieden wij een breed scala aan betalingsopties aan. Naast het handmatig overmaken van uw betaling op onze bankrekening bieden wij de meest veilige betalingsmethoden aan:
Bank Overschrijving, Credit Card, KBC / CBC, Belfius, ING,  Home’pay, iDeal, SOFORT, Bancontact.

1.2 Kan ik ook zelf handmatig mijn betaling overschrijven via mijn bank?
Het is ook mogelijk om een handmatige overschrijving te doen. Wanneer de betaling is ontvangen zullen wij het order direct in behandeling nemen en versturen. U kan het bedrag van uw bestelling overmaken naar het volgende rekeningnummer:

BNP Paribas – Fortis
BE29 0018 6231 9164
BIC: GEBABEBB
T.a.v.: Modern Bags bvba

Bij betaling altijd het ordernummer + jouw naam vermelden voor een snelle afhandeling.
Naar verwachting zal de betaling binnen 1-2 werkdagen binnen zijn.

1.3 Verzenden jullie internationaal?
Ja, wij verzenden in heel Europa. Meer informatie over de levertijd en kosten worden getoond voor de bestelling definitief is.

1.4 Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?
Als u een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij uw thuis af te leveren. Alle bestellingen die bij ons geplaatst en betaald zijn, versturen wij binnen de 5 werkdagen. Tel hierbij de levertijd van het postorder bedrijf op, en je bestelling komt maximaal na zeven werkdagen aan.

1.5 Kan ik mijn bestelling naar twee adressen verzenden?
Nee, wij kunnen niet 1 bestelling aan twee adressen leveren. Wij raden u aan om aparte bestellingen te plaatsen voor twee aparte afleveradressen.

1.6 Hoe kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?
Als u een product wil ruilen of retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 
info@modernbags.be. Vermeld uw bestelnummer en de reden van ruilen of retourneren en ons team zal u met goede zorgen zo snel mogelijk verder helpen. Gepersonaliseerde producten zoals bedrukking met uw logo of tekst kunnen niet worden geretourneerd.

1.7 Kan ik mijn aankoop ten alle tijden retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, mag u de gekochte items, in ongeopende, originele verpakking, binnen 7 dagen na leveringsdatum retourneren. Na deze periode wordt de aankoop als definitief beschouwd. Gepersonaliseerde producten zoals bedrukking met uw logo of tekst kunnen niet worden geretourneerd.

1.8 Hoelang duurt het totdat mijn geld word teruggestort?
Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour, met bijgesloten retourformulier, wordt uw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort.

1.9 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bent u na het plaatsen van uw bestelling van gedachte veranderd? Wilt u de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

1.10 Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als u uw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot uw pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!

1.11 Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?
Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u via e-mail een Track and Trace code, deze code voer je in op de Track and Trace pagina van GLS. Vervolgens zie je de actuele status van uw verzonden pakket!

1.12 Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen worden geleverd via GLS.

1.13 Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten worden automatisch berekend. Deze worden getoond in het winkelmandje alvorens u uw bestelling definitief plaatst.

1.14 Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Afmelden gaat heel eenvoudig, stuur een e-mail naar 
info@modernbags.be met het e-mailadres waar u de nieuwsbrief op ontvangt. Wij zorgen er dan voor dat u geen nieuwsbrief meer ontvangt.

1.15 Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?
Als u niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan.

– Uw provider ziet onze automatische mailings mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox
– U heeft bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in uw email-adres
– U heeft betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna u een bevestiging van ons ontvangt; mocht u geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via 
info@modernbags.be.

1.16 Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?
Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.